Toch niet tevreden met het product? Geen probleem! Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Wil je een product retourneren maar kom je hier nog niet aan toe? Neem dan binnen 14 dagen na levering contact op met onze klantenservice. Zo krijg je 14 extra dagen om het product op te sturen.

Volg daarvoor de onderstaande stappen. 

Verpakking

  • Bij het retourneren van boeken; gebruik het liefst de originele doos, door hergebruik van de doos leveren we een kleine bijdrage bij verminderen van verpakkingsafval.
  • Bij het retourneren van apparatuur; graag in de originele en onbeschadigde doos (gebruik deze niet als verzenddoos), indien mogelijk, retourneren. Je verpakte product kun je verzenden in een andere stevige verzenddoos die je goed afsluit.

Je kan gebruik maken van het retourformulier of van het herroepingsformulier om een bestelling retour te sturen, mocht je geen printer hebben dan kun je een begeleidend schrijven bijvoegen met je naam, ordernummer en eventueel de reden van retour.

Je kunt het artikel retourneren/verzenden naar;

Pixfactory
t.a.v. afdeling retouren
Postbus 7
3860 AA NIJKERK

Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed, je bent zelf verantwoordelijk voor de zending. Pixfactory is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van de zending of beschadigingen. Verstuur apparatuur daarom het liefst aangetekend retour en vraag altijd een track & trace-code.

Uitzonderingen herroepingsrecht

  • Het is helaas niet mogelijk om onze online cursussen en E-books te retourneren. Door op ‘afrekenen’ te klikken stem je in met directe levering en zie je af van het herroepingsrecht.

 

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Bij volledig terugsturen van de bestelling maken we de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) na ontvangst van de goederen of bewijs van terugzenden en binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

De producten mogen beoordeeld/gebruikt worden zoals dit in een winkel mogelijk is. Wanneer er schade aan het product is ontstaan doordat de klant daarin verder is gegaan dan noodzakelijk, is de klant aansprakelijk voor de waardevermindering.

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, mits onbeschadigd, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten. Stuur je een deel van de bestelling retour dan worden de kosten voor levering niet teruggestort

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Service en retournering beschadigde, defecte of onjuiste artikelen

Heb je een beschadigd of onjuist artikel ontvangen, dat is vervelend. We zullen dan ook zo snel mogelijk een passende oplossing voorstellen. Dit doen wij door kosteloze vervanging, reparatie óf terugbetaling. Neem in dit geval altijd eerst contact op met klantenservice@natuurfotografie.nl.

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze annuleren?

Mocht je de bestelling direct na het plaatsen willen annuleren dat kun je het best een mail sturen naar klantenservice@natuurfotografie.nl

Heb je een verkeerd afleveradres ingevoerd dan gelden ook bovenstaande instructies.

Wij kunnen echter niet garanderen dat wij de bestelling tegen kunnen houden. Is de bestelling definitief en dus niet te annuleren dan ontvangt je de bestelling op het opgegeven afleveradres en kun je de bestelling alsnog retourneren.