Alle vermelde prijzen op deze site zijn inclusief BTW en exclusief handelings- en verzendkosten, eventuele belastingen of andere heffingen. Voor boeken geldt 9% BTW. Voor niet-boek gerelateerde artikelen geldt 21% BTW.

Producten bestellen
Met de bestelknop bestel je gemakkelijk een boek. Klik op de bestelknop en plaats het boek in het winkelmandje. Het winkelmandje vind je rechts bovenaan elke pagina. Hier zie je wat er in jouw winkelmandje is geplaatst. Deze artikelen kun je hier wijzigen, verwijderen of afrekenen.

Vanuit de winkelwagen is het mogelijk de bestelling te plaatsen door op de knop “doorgaan naar kassa” te klikken. Volg alle aanwijzingen op het scherm en controleer voordat je bestelt jouw gegevens goed.

Je kunt bestellen op natuurfotografie.nl door in te loggen met je accountgegevens maar ook zonder registratie is het mogelijk te bestellen.

Status van je bestelling
Na het bestellen ontvang je gelijk een email met melding dat we de bestelling in goede orde hebben ontvangen en dat deze wordt verwerkt. Nadat je bestelling verwerkt is ontvang je een e-mail met de melding dat je bestelling onderweg is.

Betreft het een brievenbus pakket dat is er geen track&trace code beschikbaar, betreft het een pakket dan kan de track&trace een dag na verzenden opgevraagd worden bij de klantenservice.

Heb je meer dan een artikel besteld en is een gedeelte van de bestelling nog niet leverbaar dan wordt het leverbare artikel meteen verzonden en de overige artikelen worden nagezonden. Dit geldt niet voor speciale kortingsacties rondom nieuwe boekuitgaven. 

Vertraagd of geannuleerd
Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Maar mocht (een deel van) je bestelling onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn of in het ergste geval uitverkocht, dan krijg je hier een e-mail over. In dit geval krijg je je geld zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.

Loop je vast tijdens het bestelproces of heb je andere vragen over je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: klantenservice@natuurfotografie.nl

Bestellen van abonnement en digitale abonnementen
Het abonnement op het magazine dat wordt afgesloten is een doorlopend jaarabonnement deze wordt niet automatisch stopgezet maar is wel maandelijks opzegbaar met een wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Dit is een abonnement inclusief digitaal abonnement.

Na afsluiten ontvang je een mail van Abonnementenland, zij verzorgen de communicatie en facturatie omtrent je abonnement, uiteraard kun je met vragen altijd terecht bij klantenservice@natuurfotografie.nl  

Uitsluitend digitaal abonnement
Het is ook mogelijk Natuurfotografie Magazine uitsluitend digitaal te lezen, je ontvangt na bestellen een mail van natuurfotografie.nl met de code voor inloggen bij Magzine. Magzine is de organisatie die de digitale abonnementen voor ons verzorgt. 

Mocht je nog vragen hebben over de status van je bestelling dan kun je contact opnemen met de klantenservice. We zijn tussen 09:00 en 17:00 te bereiken via: of stuur een e-mail naar klantenservice@natuurfotografie.nl.  

Bestellen online cursus
Nadat je een cursus bij ons besteld hebt ontvang je binnen enkele uren een mail met hierin de inloggegevens voor de cursus. Je kunt gelijk starten met de curus. Alle online cursussen zijn 1 jaar beschikbaar, na dit jaar is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van de cursus wel is het mogelijk deze tegen betaling laten te verlengen met een half jaar tot een jaar.

Bezorging van de producten

Levertijd bezorgen: Wanneer de producten op werkdagen voor 16:00 worden besteld dan worden deze doorgaans binnen 1 a 2 dagen bezorgd. Alle bestellingen worden bezorgd door zowel PostNL als GLS.

PostNL
Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Mocht je niet thuis zijn op het moment van levering, dan doet PostNL een tweede bezorgpoging. Mocht ook deze poging niet lukken, dan kan je het pakket afhalen op een PostNL-locatie. PostNL bewaart je pakket 7 dagen op een PostNL-locatie voordat deze retour wordt gestuurd naar Pixfactory.

De postbode zal bij afwezigheid ook een poging doen het pakket bij de buren af te leveren. Dit komt in de praktijk zeer vaak voor. Hij is verplicht hier schriftelijk melding van te maken.

GLS
Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging van het pakket zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvangt je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Hij is verplicht hier schriftelijk melding van te maken.

Met het Niet Thuis Bericht kunt je via de van GLS website (voor track&trace code neem contact op met de klantenservice) kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kun je het pakket enkel nog afhalen bij een GLS PakketShop.

 Verzendkosten binnen Nederland en naar België


                                       Nederland                         België

Boven de € 25,-           gratis                                  € 4,95

Onder de € 25,-           € 3,00                                 € 4,95

 

Zelf ophalen
Webshop.natuurfotografie.nl heeft alleen de mogelijkheid om de artikelen te verzenden. We hebben geen winkel. Het is daarom niet mogelijk om de artikelen zelf op te halen in een winkel.